A 101 Yeni Mağazacılık personeline hizmet ilkeleri eğitimi verilmeli

A 101 Yeni Mağazacılık personeline hizmet ilkeleri eğitimi verilmeli

Bugün oğlanları okul çıkışında aldım ve eve dönerken yol üzerindeki A 101 Yeni Mağazacılık AŞ‘ne ait Süreyyapaşa  mağazasına uğradım. Okul çıkışı olması nedeni ile içerisi veli ve çocuk kaynıyordu. Uzun kasa kuyruğunda beklerken iki kasadan birinde çalışan genç arkadaştan diğer kasanın açılmasını istedim. Kasa elemanı kibarca “çağırdığını” ve az beklememizi istedi. Bir mağaza personeli geldi ve kasaya geçti. Yaka kartından gördüğüm kadarı ile adı “Fatih EMEL (veya EMEK) kendisine, “okul çıkışlarında mağazada yoğunluk yaşanmasının normal olduğunu bu rutine tedbir olarak kasaların ikisininde açık tutulmasının alışverişi kolaylaştıracağını” söylediğimde ; “Ne var ! Görmüyor musun? Biz de iki kişi çalışıyoruz zaten!”  şeklinde müşteri memnuniyeti ilkesi ile bağdaşmayan cevapla ve hizmet sektöründeki bir personelin asla kullanmaması gereken bir tavırla karşılaştım.

Bu hadise, liyakatsiz personelin çalıştığı firmanın imajına vereceği hasarın net bir ifadesidir. A 101 firmasının ülkemiz zincir mağazacılık sektörüne katkılarını, mağaza açmaktaki hızını ve penetrasyonunu arttırma şevkini takdir ediyorum. Bunun yanında personel eğitimine de özen göstermelerini tavsiye edeceğim. Aksi takdirde mutsuz müşteri kayıp pazar payı olarak dönecektir.

About mehmetarikan70

İyi bir baba, aile reisi, ekonomist, yazılımcı olmaya çalışan, ideal dünyanın ideal insanda olacağına inanan...
Bu yazı Haberler içinde yayınlandı ve , , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

A 101 Yeni Mağazacılık personeline hizmet ilkeleri eğitimi verilmeli için 3 cevap

  1. E dedi ki:

    MERHABA BUGÜN A 101 UGRADIM ARKADAŞ ÇOCUGUNA BİR ŞEYLER ALDI BEN DÜN TELEFON VE NAVİGA SORDUM YOK DEDİLER YOK DİYEN ŞUBE KARAOSMAN OGLU CD. SİNDEKİ ELEMANLAR AMA BUGÜN Havaalanı Mah.Taşocağı Cad.
    Gecikmez Sk.No :26/A GELGİM DE ÇALIŞAN PERSONEL LEYLA GÜRBULAK GÜLER YÜZLÜ SİZDE TELEVE NAVİGA VARMI DEDİYİM DE PERSONEL SAKİN BİR ŞEKİLDE VAR DEDİ VE BEN BUNDAN MUTLULUK DUYDUM

  2. Emre dedi ki:

    Merhabalar Mehmet bey ben bir A101 çalışanı olarak yazınızı okudum ve söyleyebileceklerim şunlardır, A101 şirketi işe alımlarda personelden istediği evrakların tamamlanması sonunda kendi hizmet politikası adı altında evraklar sunar ve personel yönetmeliği müşteri memnuniyeti hizmetleri ilkeleri eğitim dökümanı okutturulur imzalatılır. Bu olması gereken prosedürdür. Ancak bana derseniz, Kardeşim onlar imzalanıp kenara atılıyor yapılmıyor uygulanmıyor diye evet haklısınız derim lakin A101 bu konularda müşteri memnuniyeti hizmet ilkesi uygulanıyor mu ? diye iç denetimcileri her ay gönderir bu kişiler sivildir ve çalışan personeller onun mağaza içerisinde normal bir müşteri olarak görürler ve tanımazlar ve iç denetimcilerin amacı bu olduğu için kasaya gelip onlara kötü konuşurlar ve tepkilerini ölçerler müşterilerle diyaloglarını sınırlar yaptıkları analiz sonucu kasiyere ben iç denetimciyim demez ve yaşadıklarını raporlayıp satış müdürlüğüne gönderir ve gereken yapılır. Artı her 2 ayda bir A101 çalışanlarına 7 saat toplantı yapıp bu prosedürleri tekrar hatırlatıp sorular sorar ve şirket gerçekten disiplinlidir. Ancak sizin yaşadığınız olaya gelirsek o taraftaki mağaza sorumlusunun mağaza hakimiyetsizliğinden kaynaklanmaktadır. Her A101 çalışanı güleryüzlü olmak ve müşteriyle seviyeli ve hoşgörülü davranmak zorunda mı ? Evet ama her insan bir olamaz beş parmağın beş i bir bile olamazken onlar nasıl olsun. Haklısınız bu konuda ancak buraya yazı yazmak yerine çöpe attığınız veya kullandığınız A101 poşetleri ve fişlerinin üstünden genel merkezi arayarak hiç beklemeden şikayetinizi anlatırsanız onlarda Bölge sorumlusunu o şubeye yollar ve ağızlarının payını vereceğinden emin olabilirsiniz. Saygılar🙂

  3. reymex dedi ki:

    yetersiz eğitim ve serbestlikten arkadaşında dediği yönetim kadrosu gerekli eğitimi vermemiş şikayet edebilirsiniz kimsenin ekmeği ile oynamak istemem derseniz o ayrı

Bir Cevap Yazın

